DÅLIG UPPADERING


Fotograf; Mikaela Frohm
Ignorera min sits
Hej!
Dålig uppdatering men skolan går först sedan hästen och sist bloggen :/ tråkigt javet men sånt är livet.

Igår(Onsdag)
Red för Ida.Å gick jätte bra och fick köra jätte bra övningar, dom var inte svår men dom hjälpte till tusen. Han var mjuk och föjlsam hela tiden och inte alls tung och kändes bara helt bara fiin. Vet inte hur det såg ut men ja är nöjd iaf. Känner min sista är så hääääääääär mycket bättre än va den va då jag köpte han:) han har verkligen hjälpt mig, Eller jag måste lära mig annars gör han inte rätt! tränade först att han skulle svara på hjälperna vilket han gjorde bra när ja sku öka, hAHAH men i slutet gick han i en jätte trevlig trav takt, som var taktmässigt bra! Galoppen har han lite svårt att orka men jag tränar och de går bara bättre :) ibörjan ställde vi inge krav på formen. Fick många bra tips som ingen har berättat för mig och inte själv tänkt på :)

Idag blire bara att skritta ut en sväng. barbacka skulle ja tro och på fredag lite intervaller ute? ajaj vi får se helt enkelt!
på lördag blire träning för Linn. Hoppas han är lika fin som han var igår då :D

Igår gled sadel bara liiiite fram. såg när han skrittade att han hade helt fria bogar:D 
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback