EN LYCKLIG TJEJ MED EN DUKTIG PONNY'




Priveros outfit. haha inte match men vet ni vad? Jag Bryr mig inte!
Hej!
Eftersom regnet öste ner så red jag inne i manegen. Bröjade med en ordentlig uppvärmning i skritt, försökte att ha han rakställd, lite svårt i början men gick bättre i slutet,sedan red jag nån skänkelvikning,öppna och sluta. sedan började vi trava och då hade jag han lång och låg. plockade upp han lite och började med nån volt sedan skänkelvikning. Sedan öppa,sluta osv. skrittade lite bara sedan började jag med lite galopp. Först skulle han ha så samlad eftersom han har lätt att "springa" i galoppen och han gick super inte alls tung eller nått sånt :) sedan provade jag någon galoppslänkelvikning, gick SUPER, tvärade inte så mycket eftersom det tar ganska mycket och jag har aldrig povat de förr!
Sedan i slutet fick han rejsa lite på helt långa tyglar och accelera själv :) och sträcka ut varje lite muskel:)
Efter passet var han supertrött, stod helt still rörde sig inte ur fläcken. spolade av benen med lite ljumet/kallt vatten inte för kallt iaf :)

Efter ja släppt ut ponny så smorde jag inn tränset och sadeln, kan säga att det behövdes verkligen :)
/ Maja partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback