LOVE THE WAY YOU LIE'

Hej!
igår så red jag i rudhuset, var såå otroligt varmt och jag ville inte rida så jätte sent. Har inte varit inne på säkert 2månader :)  Red lite markarbete och det gick super! började som uppvärmning lång och låg och jobbade upp han och han blev å otroligt fiin! inte tung eller så. Jag värmde aldrig upp i galopp, och skrittade säkert i över 20 min och travade så han var väl uppvärmd inte så länge var de iaf :) sedan började vi lite smått på bommar hade lagt upp ganska många och han var pigg. HAHA ville aldrig skritta ^^, sedan la jag upp bommarna lite grann men bara på en sida av varje bom, ni kanske inte förstår men de är en grymt bra övning iaf. Sedan hoppade jag ett litet hinder på kanske 50cm.

Idag har jag varit ute och gått med lilla ponnyn. lite pigg var han iaf :) ska till stallet och mata nu så får han stå inne för att de regnar och han ska bli torr :) sedan gå ut igen med ett täcke kanske? :)

Lägger in bilder senare :)
/ Maja partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback