PONNYER JAG HAR PROVRIDIT'


Bobby Boy des Quatre Chemins - 13årig? connemara D-ponny, Super fin ponny som jag lätt velat haft om han höll för hoppning, nog för jag inte är en hoppryttare men de kan ibland va rätt så roligt :)


Jeltsin - 19åring ras? D-ponny , hade nog haft han om han inte var så gammal! jätte snäll och fin ponny


Milan(Mille) - 4årig new forest D-ponny, vi var såå nära på att köpa min dröm ponny men som tyvärr visade på böj :( mer behöver jag inte skriva om han! han är/var underbar!


Sterling - ålder? ras?D-ponny Opps har glömt typ allt om han. Aja inte min typ av ponne men han var iaf super snäll!


Tornardo - 6årig (då) korsningsponny C-ponny , de var den första ponnyn(vintern 2008 tror jag)  jag provred, supersöt C-ponny. Om jag hade varit kortare hade jag nog velat haft han men som sagt är jag för lång för c-ponnys :(


Zorro (Xett) - 18årig new forest C-ponny, En annan c-ponny som var super fin men jag är för lång :( var tänkt att ha till körning då han är tävlad och vi tyckte de sku passa bra, men kör intresset la jag på hyllan fast jag tycker de är super skoj iaf:)


Chasmir(Chassen) 12årig New Forest D-ponny, jätte fin allround ponny men har lindrig sommareksem, var nog inte heller min typ men han är iaf super fiin och snäll :)


Hook - ålder?connemara/varmblod D-ponny,jätte snäll ponny som var pigg i ridningen men gick inte igenom bes:(


Privero - 13årig new forest/Arab D-ponny,såg lite sur ut i stallet men har ett hjärta av guld! gudomlig att rida, en utmaning då han är ganska svår :)

Var nog alla, ändå ganska många iaf :) men jag har hittat min fina prins!
/ Maja partapuoli




Kommentarer
Postat av: sara

hej, har du fler bilder på chassen så skulle du gärna kunna skicka dom till mig, :) (a'

Skrivet: 2010-08-09 Klockan: 01:36:37
Postat av: Lina

Vilken fiiin bild på Chassen, :D Äre du som tagit den? :)

Skrivet: 2010-08-09 Klockan: 15:41:47
Postat av: Linda

sv: *Knatte, haha jaa dom var lite lika (((;

Skrivet: 2010-08-09 Klockan: 22:14:55
Blogg: http://splach.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: tackar tackar :)

Skrivet: 2010-08-09 Klockan: 22:36:31
Blogg: http://splach.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej!

Milan som du prov ridit står nu på ridskolan där jag rider! :)

Skrivet: 2012-01-11 Klockan: 15:03:31
Blogg: http://josefinegidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback