BRUN OCH GULD OUTFIT'


De nya glenngordon är såå himla snygga. Om jag får pengar ska jag nog köpa schabraket sen spara till täcket :) Skulle göra vad som helst för det.

Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte scapa är snygga. Dom är inte stilrena och har en stor 3 på sig. varför ska man rida med en stor 3a? ganska ovärt. 
Glenngordon däremot är stilrena och går att använda var som helst. Man kan matcha med dom lättare.
Dressyr ryttare som jag är. Alla har olika åskiter och detta är mina.
/M.P

Kommentarer
Postat av: Sara

Egentligen är väl inte Scpa så supersnygga, men jag bara älskar färgerna! <33 Men tror aldrig att jag kommer lägga pengar på ett, även om de skulle va sjukt kul att ha typ ett limegrönt. :)

Skrivet: 2010-12-19 Klockan: 12:42:03
Blogg: http://varldenurminaogon.blogg.se/
Postat av: frida

Håller med ovanstående, scapas färger och GG design skulle vara oslagbar kombination!

Skrivet: 2010-12-19 Klockan: 20:06:40
Blogg: http://seriouslyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback