Dag 01- Presentera dig själv


Jag heter Maja Partapuoli som många säkert vet. Bor i en liten stad som heter Lycksele även kallas lappstockholm som ligger i norrland. Jag är 15 år och bor såklart med min familj. Jag har en hund och en egen ponny som heter Privero. Så jag är i stallet mesta av tiden då jag inte är med kompisar. Mina vänner betyder väldigt mycket för mig och dom har hjälpt mig en hel del! Snart ska jag bestämma vad jag ska gå på gymnasium och jag känner att jag bara vill fortsätta nian istället. Vill inte välja vad jag ska göra. Varför kan man inte bara fortsätta som man allt
id gjort? 
Jag älskar att vara ute i naturen. Har varit en aktiv slalom åkare men fick valet att välja mellan hästar eller slalom och då följde jag mitt hjärta så då blev det hästar.
Ja de var väl det mesta om mig!
/ M.P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback