Dag 03- Din inriktning

Min inriktning:
Jo visst har jag en ochdet jag satsar mest på är dressyren. Jag verkligen älskar när allt stämmer känner suget på bettat hästan arbetar genom hela ryggen och gör verkligen allt. Dessutom är dressyr A och O i hoppning, Utan dressyr så går inte hoppningen lika bra helt enkelt!
Ja vad ska man mer säga, inte så mycket men jag är väl också en allround ryttare då jag också gilalr att hoppa men dock blir jag osäker då det bli höga höjder!

Men jag brinner för dressyr och satsar väldigt mycket på det! Mitt mål med Privero inom dressyr är att någon gång starta en FEI klass. Skulle betyda väldigt mycket! Men just nu tävlar vi bara på lokal nivå. Det blir lc-lb dom första tävlingarna till våren sedan om det känns bra startar vi någon LA klass :)
/ M.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback