Dag 05- Ditt stall

Mitt stall. Jag står på lyckseles ridanläggning. Med ridhus och 2 paddockar. Jag gillar det stall jag står i och tycker det är rätt så fint!
Vi har en bra stämning i stallet och känns trevligt att fara dit.
Det är väldigt skönt att det finns ridhus men jag är lika gärna ute så mycket som helst då jag trcker underlaget är lite dåligt men ett bra alternativ om vädret inte tillåter.
Ja bilder på stallet kan ni få senare. Jag står nu i det gröna stallet då dom stängt av strömmen i det röda som jag stod i först. Sen vi flyttade till gröna har Privero blivit betydligt lugnare och verkar trivas super bra! Så det är skönt:)

Privero står i hagen med sin kompis Chasmir Här kan du läsa om han och dom verkar trivas bra med varandra :)
/ M.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback