Dag 10- Mina mål

Mina mål är att jag och Privero ska vara så samspelta så jag ska nästan inte ska peta på han så ska han förstå mig. Han ska nästan kunna läsa mina tankar. Dock är detta ett långsiktit mål. Har ett till långsiktigt mål och det är att vi ska starta minst en FEI klass. Skulle vara så grymt. Men det är en lång väg. Men vi tränar FEI rörelser så de är ju inte problemet.

Privero har sedan tidigare tävlat FEI så för han är det inge problem men jag måste lära mig han mer och bättre!

Mer nära mål är att: Vi ska debutera vår första hopptävling till sommarn/våren. Det blir väl Ld-10 eller Ld.
Sedan ska vi ta tävlingarna mer seriöst. Men jag ska ändå fortsätta att mest bara ha roligt!
Han ska även kunna göra halt och stå kvar i formen, vi har kommit en lång bit sen i sommras men än saknas lite sen så ska han kunna orka galoppera. Men det har också blivit en stoooor skillnad sedan i sommras! :)

Det var nog dom "större" målen. Men man har ju alltid några små mål hela tiden.
/ M.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback