MIN BÄSTA VÄN!




Foto: Simone Norberg
Sicken snygging!
Red barbacka i ridhuset. Gick super! Skrittade länge sen lite trav och sist lite galopp. Shit vilken fin galopp han har fått. Förrut kunde jag inte ens sitta utan att studsa iväg men nu går det att sitta ner riktigt bra men det är en bit kvar :')
Han var sååå snäll idag och sååt sööt. Iridhuset skrittad evi runt i slutet av passet en bra stund sedan stod vi bara och mystteee♥
Han är min bästa vän (L) trodde aldrig jag skulle få en sån fin vän :'D
/ M.P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är så roligt att se och läsa om er :) Värmer!



Satt och mindes idag. måste verkligen försöka se ifall ja kan hitta fler gamla bilder på plutten :)



förresten du som är så duktig på header och dylikt, du har inte lust, möjlighet att kanske göra en åt mig? för jag förstår mig inte alls på de där.



mvh camilla



Skrivet: 2010-12-13 Klockan: 21:10:19
Blogg: http://payment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback