TIDIGT INLÄGG'

Red dressyr+markarbete igår kväll. Ibörjan var han lite småjobbbigt i munnen men då hjälpte Emma mig och han gick hur bra som helst. Eller ja mycket finare iaf! Lätt på handen och jag kände "Suget! i munnen. Var så gymt härligt att känna de och han var nästan aldrig framtung! Måste verkligen skärpa mig och våga ta ihop han men jag är ju så dum att jag inte gör de men jag vet att han går 1000ggr bättre om jag gör de.

Tränade mycket halter och övergångar. Han stannade i form nu jätte ofta! :) Sen så tog vi galopp och han är ju en gunghäst. Sedan tog jag halter från galopp som gick bra med tanke på att jag nästan aldrig har gjort de!
Nöjd.

Tyvärr blir de ingen träning i Norsjö :( jag som vart så tagg!
/M.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback