UTERITT'

Red ut idag. Gick SUPER! Vi for läns ponderosa och den vägen är super då man kan rolla på i galopp hela tiden :)
Så jag galopperade en hel del och han fick verkligen upp flåset kan jag ju säga men var pigg hela tiden och vill alltid springa fortare :') sööt ponny även fast han är super fet så har han en himla bra kondition och orkar en hel del. Han skulle passa i ponnygalopp då han älska att tävla och älskar att springa ute! :)
rullade på i en relativt jämn galopp(så jämn som det gick) och han var super duktigt. vi var vääldigt fina när vi kom till baka frostiga se nanting, hahah vi var inte så vackra i alla fall ;) Han blev tilloch med svettig! jag blev nog lika blöt fick spänna magmusklerna hur mycket som helst för att inte dra i munnen så mycket då det kunde bli en väääldigt taggad ponny!

Åhh jag vill fara till göteborg horse show och gå på mässa, se på fina hästar, uppleva nya erfarenheter!
Hoppas på falsterbo i sommar ;) hahah men kommer nog inte hända. Men man ska aldrig säga aldrig!
/ M.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback