KLÄTTRING I SKOGEN MED EN RÄDSLA AV BJÖRN I NÄRHETEN'


Fotograf: Maja Partapuoli | Påbild: Johanna och Privero
Hej!
fick skjuts till stallet. red ut en sväng, fot upp på berget. Först när vi var upp for jag på kalhygge men insåg att det var sämst stig så jag red tillbaka, sedan hittade jag en fin skogsstig. Men blev rädd för att det skulle komma en björn så när jag hade ridit en bit in i skogen vände jag och begav mig hemåt :) Det var inte bara en kort backe utan den går jätte långt upp så han kommer nog ha lite träningsvärk imorgon :) Väl hemma fick han lite kraftfoder och lite hö,men bara lite hö ;) sen sprayade jag in honom jätte ordentligt men tror ni inte att det började regna när jag skäppte du honom dessutom var han fint borstad och då rullade han sig :) ajaj de är sånt man får leva med! Var tänk att jag skulle cykla hem men som tur hade Olivia kommit och jag fick skjuts hem, desutom om jag hade cyklat hade jag inte kommit hem förrns halv tolv så de var skönt att slippa de. aja nu ska jag fick lite och sedan sova :)

Rubriken har inte med att Privero kände björn och var rädd,utan jag var svinit rädd när jag red  för att björnen skulle komma men som tur var Privero svinit snäll :)
/ Maja Partapuoli 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback