STACKARS PONNY'

Känns ju bra att rida i Hällregn.. OJAAAHHH! Ska rida markarbete men med tanke på vädret tror jag att de inte blir av.  Nu står ponny ute i regnet utan täcke och fryser säkert och spänner ryggen! inte bra! men de hjälper ju inte med täcke när han redan är dyngsur :( då blire ju inte bättre. Dessurom kommer jag ju inte rida på han på ca 1 vecka, Far till Ammarnäs och kan inte ta med han. Men gud tackar att vi har Johanna som ska ta hand om han :) och vi har alltid Olivia som kan kolla till han! så jag känner mig ganska lugn. Men kommer att sakna pigge linus. Han har varit så himla framåt den här veckan. Lite mer energi gillar vi!
Aja nu ska jag inte dryga mer på detta inlägg!
/ Maja partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback