RÄCKER DET OM JAG ÄLSKAR DIG?'


I was born in the arms of imaginary friends
Free to roam, made a home out of everywhere I've been
Then you come crashing in, like the realest thing
Trying my best to understand all that your love can bring

Oh half of my heart's got a grip on the situation
Half of my heart takes time
Half of my heart's got a right mind to tell you
That I can't keep loving you
Oh, with half of my heart

"Jag föddes i armarna på imaginära vänner
Frigående gjort ett hem av överallt jag har varit
Då du kommer störta i likhet med realest sak
Försöker mitt bästa för att förstå allt som din kärlek kan ge

Oh halv av mitt hjärta har fått ett grepp om situationen
Hälften av mitt hjärta tar tid
Hälften av mitt hjärta har fått ett rätt sinne att berätta
Att jag inte kan hålla älska dig
Åh, med hälften av mitt hjärta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback