DAGENS UTEPASS'


Såhär såg ponnyn ut idag!
Red lite i stora paddocken. Det var ca20-30cm snö så han fick lyfta lite extra på sina ben. Skrittade en stund men eftersom han bara snubbla så mycket så provade jag trava som gick mycket bättre ;o konstigt men han snubblade inte eller så. Så jag travade en stund, skrittade på lång tygel sedan tog jag en liten räser galopp fast dock bara på långsidan då jag inte vill svänga lite snävare svängar i full galopp på lite ojämt underlag. Men det märktes inte alls av när jag travade eller galopperade! :) så jag fick upp flåset sen skrittade jag av han! AShärligt ridpass. Imorgon blire att Skritta ut barbacka sedan se om mamma vill fota lite i paddocken när jag travar :) ajaj vi får helt enkelt se hur det blir!
/M.P

Kommentarer
Postat av: Amanda - ponnyryttare

Visst är han söt :')

Skrivet: 2010-11-14 Klockan: 10:10:23
Blogg: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback