UTERITT'


Bild från i vinter/våras!
Har inte orkat blogga idag så jag tvär slänger in ett inlägg.

Red ut idag. Det var ca -15 ute, Kalllt! Men vi skrittade en bra bit på ponderosa sen började jag trava lite och några övergångar så han skulle lyssna, Gick super. Sedan for vi till en relativ brant backa. Vi skrittade först upp för hela backen och sedan red i iväg en bit. Där är det ganska ojämt. Det går uppför och nerförr ganska mycket. Så jag gjorde skänklevikningar nerför och tog galoppfattningar från halt uppför.
Träffade en himla massa folk mitt ute i skogen hahaha och vääligt många hundar med ;) En trafikerad väg! ;)
Var ute i ca 1½ timme. Men skrittade ganska mycket i slutet.
/M.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback