ÄNDRADE PLANER IGEN'

Nu har jag ändrat mig igen. han får en viloperiod då han har landat på jorden igen. Red ett lättare dressyrpass bara så han skulle tänka på något annat. Han visade inget tecken på ha ont eller haltade absolut inte.
Som sagt var han lite på tårna, ej tittig men allmänt uppe i himlen. Men väl när jag red gick det asbra! han var inte alls tungriden alllt gick såååå himla mycket lättare! trampade på bra och allt stämmde, förrutom en sak. Mina kläder! HAHA red med röda mjukisbyxor hahahahhahahaha. Men ajajaaa.
Gjorde någon skänkelvikning och fick till nästan hela tiden. Men en gång var speciell. Han var nästan rak i kroppen och något ställd(som de ska vara) och han bara flyttade av sig själv. Han var mycket lätt och stadig i iformen. :)
/ M.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback