DRESSYR PASS'




Foto: Mamma Partapuoli
Red lite dressyr i manegen. Gick hur bra som helst! i början va han lite småseg så jag började med att ökade traven på långsidan, och tog i hop han på kort sidan. Var inte så bestämd över formen utan de var för att han skulle börja lyssna. Efterdet gick han som en klocka nästan hela tiden! Red någon öppna i skritten och lite volter. Sedan någon skänkelvikning bara för att testa och han bara flyttade. OJOJOJ ponnyn kan :D Nu har hinsten landat på jorden men med lite mer energi!
tog bara någon galopp. Vill inte rida för mycket eftersom jag vet fortfarande inte rikigt hur benen är, men svullnaden har gått ner så nu är det bara lite! eftersom han inte haltar kör jag på nästan som vanligt. Tar det bara lite lugnare men ;)
hade tyvärr inga bilder då jag rider, Det var väldigt dammigt i manegen så jag ville inte ta med kameran in.
/ M.P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback