DRESSYRSADEL SÄLJES, BARNEY BROS



Nu säljer jag min dressyrsadel då den är förliten för min ponny.
Svart irländsk.
16/5 sits,skulle passa smäckrare d-ponny eller lite större c-ponny kanske?
Mycket skön sits, Fint skick, ytterst lite nött på knästödet men störs inte på något sätt!
Sadelskydd medföljes om man vill.
Stigbyglar + stigläder medföljes ej men kan sälja med en billig sadelgjord!
jag är inte riktigt säker på bomvidden men ska kolla upp de, Skulle tro att de är en normalbomvidd.
Priset diskuteras.

Har även ett ryggskydd som ska säljas. stl dam small. MYCKET fint skickt, ser ej ut att vara använt. Endast använd en halv termin. Godkänd enligt BETA 3
Nypris: ca 800kr
Priset: 450kr

Vid intresse ring 073-8190259 eller mejla [email protected]
fler bilder kan skickas vid intresse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback