IDA TRÄNING'

Idag kom Ida.H så jag tränade lite lättare eftersom han har blivit sparkad i hagen dock blev han aldrig halt! Men hon såg ingen hälta eller så så jag är glad för de:)

Han var ganska stel i högersida och bet tag i bettet och stretade allmänt emot men i slutet lossnade han och blev jätte fiin!
har inte orkat blogga men i veckan har han inte gjort så mycket

Måndag: Ute ritt med Sandra bara i skritt
Tisdag: gick en promenad i ca 30 min
Onsdag: Lite lättare longering eftersom jag har ingen gjord för de, så det var att jobba lång och låg
Torsdag: Tömkörde, gick super han var jätte trevlig att jobba med och vi jobbade lite på volt och ställde ut han lite och ställde in.
Fredag: Vila

Så såg min vecka ut:)

Dessutom provade jag min stövar idag säger bara (LL) te dom. Super skööööna att rida i och man satt som en gud och studsade intill inget! asså kan verkligen rekomendera dom!!!!!

/ Maja Partapuoli


Kommentarer
Postat av: Patricia

Mega fin header :D

Skrivet: 2010-10-02 Klockan: 21:48:33
Blogg: http://ponnyliv.webblogg.se/
Postat av: Sarah =)

vad söt ponny du har! den var jätte söt =)

Skrivet: 2010-10-02 Klockan: 22:27:04
Blogg: http://seerrraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback