NU SKA JAG REDOGÖRA DETTA'


Privero och stoet!
Nu äre såhära.
Om ni tänker "Gud vad jobbig hennes ponny är" så vet ni absolut inte hur han är!
Han är faktist en av de snällaste ponnysarna jag ridit/provridit. Han är snäll i ALL hantering osv. Men nu äre såhära att stoet han stod med på betet står nu brevid han. Både hon och han är väldigt intresserad av varandra och hon står och brunstar framför näsan på han och inte någon annan av de valacker som står där! Så de är klart han blir lite hingstig! Kan man ju förstå själv. Just nu kommer han att vara så i en vecka eller så. Men på betet gick de över och han blev som han alltid varit!
Han är verkligen hur snäll som helst och jag bryr mig inte om vad andra säger. Man får säga vad man vill men jag vet bäst då han är min egna ponny!
/ M.P


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vi vet Maja, att han är supersnäll men lite speciell och vääääldigt personlig;) Det blir bättre om en vecka eller så, han gillar att visa sej snygg:) Fam/Iggström

Skrivet: 2010-10-17 Klockan: 09:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback