STORT BEHOV'


har kommit fram till att jag måste köpa gummiboots. jag har ett par men dom är bäst till när man rider, Men om han ska fortsätta hingsta sig i hagen är detta i stort behov. USCH. varför ska han gå och bli kär i ett sto, det är stoet han stod med på betet. Så om några veckor/månader så ska han nog vara sitt lugna jag igen(förhoppningsvis)

ikv måste jag till stallet och linda en hov eller kronan? rätta mig om jag har fel. Iaf äre just ovanför där själva hoven börjar. Dessutom måste jag tvätte fler sår och lägga på jodopax. Åhh varför ska han göra så hära? han som är såå snäll i vanliga fall. Aja jag får göra det bästa av situationen och be till gudarna att han inte är halt!
/ M.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback