NU HAR JAG PROVAT NÅGOT NYTT'


Foto; Sara Iggström - Privero för ett bra tag sen :)

Hej!
tänkte just hämta ponny då jag fick erbjudandet att rida en något större häst på säkert över 170 :)
haha gick bra men kändes väldigt konstigt att rida en stor häst då jag är van vid min lilla plutt ponny;) men det gick ändå bättre än vad jag trodde, så det var kul :)

Red sedan ut med Linnea, fick prova hennes hack, gick bra och det verkar inte vara något större problem. Kommer nog att köpa mig ett inom kort framtid. Kan va bra att variera från bett till bettlöst:)
Vi gick i en lagom takt iväg men på hemvägen fick "Sune" fart i sig och "Pierre" fick verkligen jobba, hahhaa alla hästar blir lite pigg när Pierre är med ;) hahha nej så äre nog inte men iaf lite roligt:)
/ Maja Partapuoli


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är söta namn söt ponnyerna har fått.. x)

Skrivet: 2010-09-07 Klockan: 15:16:45
Postat av: mathilda

sv: hur byter man bildlänk som du sa?(A)

visst kan vi göra det men hur gör man?;p

Skrivet: 2010-09-09 Klockan: 16:04:47
Blogg: http://mathildaanddea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback