TRÄNING INFÖR DEBUTEN!


Foto; Sara Juul
Bild från Sikeå LB:1 om jag inte minns fel :)
Red en lättare dressyrpass i manegen. Gick super!
skritta först och försökkte att ha han rak och inte böjd. Sedan ställde jag han på volt. Travade igng med att rida på en åttvolt på en stor volt eööer hur man nu ska säga^^ sedan plockade jag upp han och började med skäkelvikning, och han gjorde dom super!
tog en galopp i vardera varva och han kändes super fiin, aldrig galopperat så bra på länge iaf :)
red sedan igenom LA:1 och kndes ruskigt bra ändå, var bara halterna och ett missförstånd i ryggningen, Men det kommer ju vara debuten så jag ska inte ha så höga förväntningar:)
nej nu måste jag läsa läxan te imorron.
gonatt

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; vad kul!:) Tycker de är kanoN! Har dock inte provat så jätte många stövlar så har inte så mycket att jämföra med men ja tycker de är toppen :)

Skrivet: 2010-09-28 Klockan: 16:08:24
Blogg: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback