VAD HÄNDER SEN DÅ?

Har totalt glömt bort att berätta om tävlingen.
Gick inte så jätte bra, haha procenten i lc:1 ar 57 och något sedan i lb:0 gick det super dåligt! haha 53% och något, men blev iaf inte sist och då är jag nöjd :)
så det blir kåge nästa helg och då blire bara att debutera LA i stället och inte nån fler klass. kanske går bra :) man måste ju iaf prova!

Red igenom programet igår gick väl ganska bra men han var nåå så himla pigg. Så han sprang en hel del men vissa stunder gick det riktigt bra som i förvändgalopp, har nästan aldrig ridit de så jag är nöjd :)

ikv blire väl att tömköra, skulle egentligen rida ut men sim sagt så regnar de :( och vill inte rida något hårdare pass!

Foto; Johanna Albrekson
Haha bjuder på en sne fejjs bild, men vet ni vad? Jag bryr mig inte :)
/ Maja Partapuoli

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas det går bra att debutera La. Förvänd galopp kan han göra i sömnen ;) så det blir inga problem iaf. Han såg så himla fin ut på bilderna som du la ut före tävlingen i Vännäs. /Anneli

Skrivet: 2010-09-16 Klockan: 09:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback