LITE SAKER JAG VILL HA


- 2 basic schabrak, 1 vitt och 1 svart, med eller utan passpoal spelar ingen roll.
- Ett blingpannband med guldstenar och svart läder.
- ett hoppschabrak från hööks.
- vita snabbandage.
- vita paddar med kardborre och magnet.
- gelunderlägg som höjer baktill.

Ja och mycket mer. Men detta står högst upp på listan.
vill verkligen inte veta vad allt blir tillsammans. Men förhoppningsvis kanske jag får något i present då jag fyller år. Det är ju faktist inte så länge kvar!
/ Maja Partapuoli

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

åh jag vill också ha ett basic vitt och ett svart schabrak, dock i hoppmodell :D

Skrivet: 2011-04-10 Klockan: 18:33:40
Blogg: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback