SVAR PÅ KOMENTAR

Anonym om DU KAN LITA PÅ MIG:

Händer det inget nu för tiden.... dålig uppdatering

Svar: Egentligen vill/tycker jag inte om att svara på anonyma frågor. Då jag tycker att man kan stå för vem man är och jag blir ju inte direkt sur eller något liknande om jag får veta vem det är. Dock är ju detta ingen "dum" fråga men jag tycker/vill ändå inte om att svara på anonyma komentarer.

Aja, Privero ska iaf vila nu ett tag så därför är det dålig uppdatering. Vill ju verkligen skriva men hur kul är det att bara döskriva om något som inte ens är intressant? Ska iaf lägga upp minst 1inlägg per dag. Om jag hinner. Lägger kanske in lite gamla och nya bilder,outfits,hissar och dissar osv. Så inte bloggen står helt still.


/ Maja Partapuoli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback