HÄRLIG TUR I DET SOMMRIGA VÄDRET



Red ut på hacket idag. Han kändes super fin! Ibörjan gick han på lång tygel kanske 10-15min sen plockade jag upp han lite men han hade ändå lång och låg form. Sen släppte jag ut han igen efter några meter. Etfer en stund plockade jag upp han i en högre form. Han kändes super trevlig de steg få steg jag hade kortat upp han. Blev kanske bara 5-6 steg men endå. Sen släppte jag ut han och efter en stund plockade jag upp han igen. bara 5-6 steg igen, han var iaf super trevlig. Sen "klättrade" vi upp för en lätt sluttande backe, Eftersom han måste stärka sina knän så tyckte jag att backen passade perfekt då den inte var brant men blev fortfarande lite motstånd. Sen gick vi den rundan 2 gångar. Var ute kanske 40min.

Det värsta med att dom har stått är att musklerna åker med en rasande fart. Han har tappat så grutm mycket ryggmuskler. Han som hade så fina... Dessutom lite hals har försvunnit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback