Kort bloggvila.

Nu känner mig mycket bättre och positiv. Red för ****** igår och min ponny är en gud! Han var så himla trevlig och nu vet jag hur jag ska jobba han igen. Red inte så länge kanske bara 30min men han jobba helt underbart. Nu vet jag precis hur jag ska öka traven och samla traven och det funkar så himla bra på det sättet jag fått lära mig av henne! Man känner verkligen att han samlar och hur han ökar. Det jag måste träna på är att vara mjuk i innerhanden vilken ibland är svårt, helst i galoppen. Men när jag väl ger eftergift går det ju utmärkt. Men ibland är det svårt att få till det då man är ensam, man blir lite osäker och då vågar jag helt enkelt inte.

Efter träningen fick jag med mig ett helt nytt schabrak i grön färg, Vita benlindor +paddar, Ett ländtäcke, ett innertäcke, ett vintertäcke och ett par vinter stövlar som är super sköna!
Bild på schabraket kommer nog komma upp sen på bloggen. Det är super snyggt!

Kommer in en liten bloppis sen. Så håll utkik:)
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback