Skogshoppning


Bild från förra sommaren

Red ut igår och oj vad kul det var. Red till gamla vägen och sedan travade vi lite på helt lång tygel. Han är sååå
snäll. Sen kom en backa och vi tog en galopp uppför. Sedan skrittade jag en bit sedan travade jag han i en lång och låg form. For sedan in på en lite nästan förvuxen stig,där fanns det pytte små hinder och där hoppade vi 2ggr,det är som en stor cirkel så man kommer ut på samma stig är man ridit klart rundan och det tog väl mindre en 1min runt. Så vi galopperade runt där och Privero hade öron spetsade framåt. Han tyckte de var super kul. Sen for vi tillbaka och då galopperade jag på han lite och oj vad fin han kändes:) Vi träffade mamma och då for vi tillbaka till stigen och då byggde hon upp lite för det var lite kraschat sedan förut så vi hoppade den 1gång till. Sedan travade jag av han i lägre form och skrittade hem igen!
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback