INGET SKRIVET

Har inte skrivit någott då vi haft prov och inte orkar sitta vid datorn.

I tisdags så red jag dressyr. Han kändes super fin. Lugn och allmänt bra! Längde stiglädren ett hål och kom ner i sadeln mycket bättre så det kanske var därför?
Igår så tömkörde jag han har var helt underbar. Tränade mest mig själv och kunna styra osv då jag fortfarande inte är så jätte duktigt ännu. Men i slutet travade han på volt och såg helt underbar ut. Avslappnad och lugn form. Jag plockade upp han kanske i en halvminut eller så och han kändes bara helt bra. Nu tycker ni nog bara att jag skryter men eftersom vi har haft en nere period i sommras/höstas och nu har det äntligen börjat gå riktigt bra så känner jag att jag inte skryter jag är bara jätte glad! 

 

 









Foto: Mamma Partapuoli
För ett bra tag sen nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback