SVAR PÅ KOMMENTAR

Anonym om VINRÖD ELLER BLÅ?:
Du skulle ju träna på fredan... hur gick det:)

Svar: Oj jag glömde totalt bort att skriva om hur det gick. Förlåt mig!

Det gick bättre än vad jag trodde de skulle gå. Dock var han lite springig ibörjan. Tror att han hade väldigt mycket energi då han inte gått så hårt i veckan. Men i mitten gick han som en klocka och fick träna på hörnpasseringar då han gärna "sladdar" igenom men jag fick till det riktigt bra. Galoppen gick också oväntat bra. Rund och jätte fin. Han blir gärna springig efter galoppen men fick till det i slutet. Jag är jätte nöjd för jag har inte tränat för Ida på flera månader! Så jag tycker han var duktigt. Dock orkar han inte helt nu då han är lite rund. Men han har blivit betydligt bättre sen i höstas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback