IDA TRÄNING


Red dressyr för Ida idag. Ibörjan var han lite småseg och när jag började galoppera skulle jag öka galoppen men inte vill Privve det utan hade nog bakdelen lite mer ovanför jorden i början men sen lugnade han sig och det gick rätt bra. Travade sedan och shit vad fin han blev. Synd att mamma inte fotade han för han kändes verkligen bra!
Så jag skrittade av han i ca 30min då han blev svettig. Ska raka han snart. For ut mot Lyckan i det strålande vädret!
Är jätte nöjd iaf. Då Ida tyckte han hade bättrats sig väldigt mycket, nu ska vi bara jobba med galoppen sen kommer det bli asm!

Eftersom jag red halv tio fick privero stå inne på morgonen och efter träningen så kl blev ungefär halv 1 så fick han gå ut. Han fick stå och torka ordentligt och bara ta de lugnt. När vi var påväg ut var han överlycklig. När jag släppte han ut i hagen började han trava fast dock bara till balen men. Sen fick han fnatt och börja trava, Gu se söt ponny man har :')

Fotade lite idag med.


Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

vilka härliga vinterbilder :)

Skrivet: 2011-02-21 Klockan: 15:48:14
Blogg: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback