BILDER FRÅN IDAG




Nästan perfekt halt! Det blir bara bättre och bättre!





Foto: Mamma Partapuoli
Red lite i paddocken för jag ville ha lite bilder. Red inte så länge sen for vi mot lyckan. Hon hade Bella som gick med. Red till ungefär Lyckan byn. Travade en hel del och travade så han skulle få motion. Han var jätte snäll och pigg när jag travade. Ibörjan travade jag på helt långa tyglar och han bara joggade lite. Sedan tog vi galopp, efter en stund så rejsade vi lite sen tog jag in han i trav och travade en bit. Vid Lyckan byn vände jag då det var ganska många skotrar ute(Men han brydde sig inte om dom)  Galopperade en bit och sedan travade jag av han. Skirttade hem. Skrittade säkert i 20min. så han var helt avskrittadad. Duktiga ponny!

Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

Fina bilder :)

Skrivet: 2011-01-26 Klockan: 19:00:49
Blogg: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback