DAGAR JAG GLÖMT BERÄTTA OM'


Fotograf: Maja Partapuoli [JAG]

Idag blire uteritt. Ska skritta ut eftersom jag red ett hårt dressyrpass inne igår. Ska väl Trava lite om de inte känns allt för mörkt.

Lördag: Sanny följde mig till stallet. Hon red barbacka och det gick super bra. Han skötte sig jätte fin även fast hon är nybörjare. vi var där ett tag och fixade helmysigt!

Måndag: Red i manegen. Gick rätt så bra men han var über pigg! Men jag tränade volter och öppnor i galopp dä han gärna skjuter in rumpan.
Red igenom Lb:1 gick bra den första halvan till galoppen då taggade han upp och jag fick göra lite övergågnar och "lura" han lite. Så i skutet gick det super och när jag gjorde halten stod han i form även fast jag släppte och hälsade ;') han har blivit super duktigt!

Nu ska jag fortsätta med Läxa en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback