DAGENS RIDNING


Saknade Johanna!
Therese kom och fotade ponny och jag idag. Fint väder men dock lite blåsigt bilder kommer nog imorgon.
Men iaf så först fotade hon han och sedan släppte vi lös han i paddocken men han är för snäll för att springa och fattar inte när man jagar på han eller hur man nu ska säga så det slutade med jag jag fick springa och sedan släppa han men det gick ju också. Lite galen blev han :')

Sen satte jag upp barbacka och han fotade lite sen for jag ut och skrittade lite trav och galopp blev det med.

Vi träffade på 3st skotrar när vi var i början av pondrosa på hemvägen. Han reagerade typ inget. Det var bara när skotrarna skulle köra över vägen så bromsade dom och sedan gasade dom så det lät lite konstigt då gick han bara lite åt sidan och höjde huvudet men inget mer! Tur man har en super snäll ponny som inte är rädd för nästan något. Han blev bara det när den första skoterna gjorde de sedan reagerade han ingenting! :)

var inte tittig idag även fast det stormade. Han är ju aldrig tittig men jag tänkte att det blåste rätt rejält men ikket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback