DAGENS RIDPASS

Red ute i stora paddocken. Var ca 10-15cm snö så jag kunde rda ett lite längre pass. Dock red jag bara kanske 30min men ganska hårt då.

Skrittade ganska mycket gjorde halter och volter. Både i lång och kort form. travade fram i en låg from men han var så pigg så jag plockade upp han efter några varav i båda varven. Han kändes pigg så jag red i ett ganska friskt tempo. Gjorde övergångar så han skulle lyssna och volter. Tog galopp i båda varven gick rätt så bra man han var rtt pigg. Travade av och sedan så skrittade vi en liten stund i paddocken sen så skrittade vi i djup snö och sedan på lite hårdare underlag. 
 
Foto: Johanna Albrektson
Dissa sitsen och byxorna. Fina ponny.

Kommentarer
Postat av: lydii

snyggt träns! :)

Skrivet: 2011-01-18 Klockan: 18:42:49
Blogg: http://lydii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback