DÅLIG UPPDATERING'

Jag vet de har varit super dålig uppdatering men har vari i skolan sedan ska man till stallet osv. ibland vill man bara ta det lugn och inte sitta vid datorn.

Igår red jag dressyr. Han kändes super fin. Gick ovanligt stadigt i skritten och jag gjorde massor av halter och han stod kvar i formen. Det har blivit en sån skillnad på han. Sedan gjorde jag travövergångar till både skritt och halt. Provade gör en "hälsning" några gånger utan att han skjuter upp huvudet och det gick! Sedan travade jag lite på volt massor av övergångar igen. Tog sedan och gjorde små galoppöppnor på långsidan och sedan skritt.Fjorde även skänklevikning i galopp. Då han bli väldiigt pigg eftergaloppen så tog jag skritt så han inte skulle bara springa. Han hade jätte fin och rund galopp. Man kan inte tro att det är samma ponny som i höstas. Han har verkligen blivit fin. Dock red jag inte så hårt pga lite dammigt i ridhuset.  

Ikäll blir det väl uteritt. lite trav så han får jogga ute iskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback