IGÅR'

Skulle tömköra i ridhuset men då var hundklubben där! Så jag fick vänta i 1h. Provade ute men han blev tokigt då det var -20grader dessutom hade jag inga fingrar efter en stund ute så jag gick inte igen. Väntade och gick sedan in, Gick bra men han tjurar i ett varv. Han dummes bara då han kan men testar bara lite för att jag inte har tömkört på ca2månader. Men jag ska tömköra minst 1 gång iveckan!

Men annars skötte han sig jätte bra. Yster(unghäst) var inne i ridhuset och fick blev lite stressad och "hoppade" småsprang i ridhuset men privero blev bara tvär rädd men stack adrig i väg utan bara hoppade till och sedan var de bra. Såå himla snäll ponny jag har :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback