INGET INTERNET'


Foto: Therese Bertheim
Face på mig, men ponnyn är finast!

Internet blev ju trasig igår så nu har det kommit tillbaka :D
därför ingen vidare uppdatering igår.

Slutade att funka just när jag skulle lägga ut detta inlägg men då får ni det nu då internet verkar funka igen!

Söndag: Red ut och det gick super. For ut och travade och galopperade av han. For längst bort till lyckan. Nästan i Ulriksdal. Sista biten var det inte "grov" skottat så det var perfekt att bara släppa han. Han fick nästan springa på långa tyglar och bara accelera. haha an är såå snäll och hade öronen framåt hela tiden. Blev endel trav och galopp. Både jag och Privve var svettig haha. När jag kom fram på hemvägen till Lyckankorsningen skrittade jag av han och det är ca 45min skritt hem därifrån så nog med avskrittning fick han. Men han skötte sig exemplariskt :')

Idag får han en välförtjänt vilodag. (igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback