Coconut Tree

Red på köpmannen idag(I centrum) Hade väl inga stora förväntningar på Privve pga av att han är fortfarande inte helt igång + att han är fet....igen. Men rakarn va fin han blev. Fin i handen och mjuk och trevlig. Ibland kunde han tjura ihop och det blev en kick. Men det var för jag inte satt tillbaka utan det var mitt fel. Red igenom LA:1. Kändes super och han blev aldrig springig som han brukar bli utan det var bara när jag skulle ta första galoppen. Då taggar han gärnet och typ nästan taktar bak iaf. Galoppen var ovanligt fin, Men först lite knackig men då han jag inte riktigt rida ihop han men på volten blev den rund och underbar.
Sen i den andra förvända tappade jag drivningen och då blev det trav, när jag skulle rätta till och ta den förvända galoppen så tog han den men då insåg han att han tog ju fel galopp, blev nästan lite "Matte du tog ju fel galopp" och när han ska byta galopp gör han en kick, han fattar inte riktigt vart bakbena ska vara, hahha han är såå söt så dirket efter kicken så hade han "rätt" galopp, men aja det blev ett missförstånd. I den ökade blev jag faktist förvånad vad fin han var. varken tung eller springig.

Är så stolt över min ponny plutt som är så lugn och trygg i stan bland allt väsen.
Massor av bilder kommer att komma. Då det är flera som fotat så jag ska få bilder av dom :)


Bjussar på printade bilder därav kvalitén. Min snygga ponny!
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback