Ensam är stark


Bild från i våras.
Blev inge träning vilket var riktigt synd då jag verkligen taggat! Men Hon bor ju är i Lycksele så det kommer att komma fler tillfällen.

Men iaf så red jag ut igår. Gick bra, vi for en runda i skogen lite uppför och nerför. Sedan tog vi lite galopp på gammvägen vilket gick bra. Red på hacket och han är über snäll på det. När jag red ut med Lina för några dagar sen rejsade vi och jag hade hacket och han drog inte iväg eller ens försökte. Jag tycker det är roligare att rida på hacket då blir han mindre stark:) Han lyssnar dessutom bättre om jag ridit på hack och sen byter till bett. Dessutom spar jag på tänderna.
/ Maja Partapuoli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback