Har ett litet problem



Nu har jag bestämt mig. Jag ska köpa mig ett bra dressyr schabrak som har bra passform och är lite mer "tåligt" än alla billiga. Mina börjar bli utnötta dessutom har dom rätt dåligkvalite då om är så mjuka så det blir värsta vecket vid sadelgjorden och glider bak. Därför ska jag köpa mig ett bra som jag kan ha på träningar. Men jag vet inte riktigt vilket. Schochmöhlet är rätt billigt ijämfört med dom andra på bilden. Men ett Mias skulle inte sitta fel då jag kan välja vilken färg jag vill och GG är så sjukt snyggt. Tror att jag bestämt mig för ett Mias med rak kant. men inte helt säkert.

Vad tycker ni om Mias Rs schabraken? Eller har ni något annat bra märke som jag inte har med på bilden som ni är nöjda med?
/Maja Partapuoli

Kommentarer
Postat av: Jessica&Linn

Protector har otroligt bra passform! Lägger sig precis efter hästens form på en gång! :)

Skrivet: 2011-06-24 Klockan: 21:27:40
Blogg: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback