Kvällsdopp


(Bild lånad av Sara)

For ut med lina och Sara. Eftersom det har varit riktigt varmt idag for vi ut och "badade" Eller Lina badade väl kan man säga men jag belv mest blöt om bena och fötterna. Kände inte för att simma med ridbyxor och skor direkt. Men kul hade vi iaf. Har nog inte skrttat såhär mycket på länge. Gud vad roligt. Sen fick han för sig att han skulle lägga sig. Han hann bara ställa ner frambena men jag fick upp han. Shit vad rädd jag blev kan jag ju säga. Privero verkligen älskar att bada. Han är så himla söt.

Fler bilder kommer men det blir kanske inte förrns om några dagar? :)
/ Maja Partapuoli

Kommentarer
Postat av: william

söt bild:D

Skrivet: 2011-06-06 Klockan: 22:56:51
Blogg: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback