Långritt


Haha blundade på bilden..

Provade pannbandet och det passade super bra. Hav var riktigt snygg i guld. Dessutom har jag guldknappar på kavajen så då passar de till den.
Smorde upp alla träns, Sadeln,stiglädren och gjorden. Kan säga att det blev stor skillnad.

Red ut med Sara och Rebecca idag. privero var pigg och glad men vi travade bara lite på en skogsstig en stund inte så långt. Allt som allt var vi ute kanske 1 ½h. Länge iaf. Sen var han super snäll i stallet fast det var rörigt och jag hade inte plats och fick stå i boxen och han stod blixt still.

Imorgon äre det körtävling så jag lär vara där hela dagen och ska fota. Så jag kanske även hinner fota hur pannbandet ser ut på han. Vi får väl an se vad jag gör. Men bilder från tävlingen kommer säkert upp.
Ska bli kul att få fota. Har inte riktigt fotat på länge.
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback