Pigg ponny


Red lite i paddocken. Han blåste upp sig för det var körhästar + vagnar. Men det gick bra och tillslut lugnade han ned sig.
Mamma Fotade så det blev lite bilder.
Red med västen eftersom han var väldigt på tårna så jag kände lika bra att ta den men han skulle aldrig kasta av mig med mening. Dessutom när han är på tårna så gör han typ ändå inget. Men hästar är hästar så man vet aldrig. Även den snällaste kan göra något.

En annan sak är att han har blivit super duktig på halter. Han har alltid huvudet och nu igår. Han har aldrig gjort så fina halter så länge jag haft han. SUPER. Ibörjan kunde jag inte ens göra halt och han stod kvar i formen. Inte ens då han stod still kunde jag få ner skallen. Vill ju inte såga ner. Igår tog jag en förhållning och han visste vad som skulle hända så han satte verkligen under sig i halten. När han stod still kunde jag ha lösa tyglar. Ibland blir man bara stolt och överraskad. Min lilla ponny kan ju. Även fast han inte är helt igång.


Här ser man tydligt att jag inte har något i handen, Dock är han lite undertygeln. Bena rätt placerade så det har blivit stor skillnad. Dessutom har han ju fått så fin kropp. Dock lite fet men snart så är han en riktig Biff.

favorit bilden ↑


Orkar inte lägga in fler bilder.
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback