You open my eyes

Igår natt släpptes hästarna på bete. Gick super inget bus och skoj utan huvudet direkt ner till maten. Super kul. Men aja skönt med så lite drama så kanske han håller sig frisk;) Hahahhaa.

Red ut i byn idag. Eftersom han aldrig varit i tuvträsk på kanske 10år om han ens har varit där över huvudtaget? Han stog bara kanske 1km därifrån när han var bebiisss:] Så nån gång kan han ha varit där men mer än 10år sen skulle jag tro.

Iaf så red vi till slutet av byn och vände skrittade tillbaka och började sedan med ett lite oseriöst dressyr pass i paddocken. Jag är lite loj och lat eftersom jag jobbat hela dagen och sov inte så mycket inatt. Men fint gick han i galoppen ♥ Fick skärpa mig och då gick det bara bäst. Haha nej men det gick bra iaf och han kändes superfin.

Skrittade sedan en stund och sedan släppte jag ut han i hagen igen. Då blev Chassen glad! Tur man har en guldponny som sköter sig iprincip exemplariskt.

Åh så skönt att slippa jobba imorgon är så sjukt trött.Orkar inte blogga efter jag jobbat då det finns ju som inge att skriva så lite mer uppdatering + bilder kommer ihelgen. Dessutom ska jag ta hand om Chassen i en vecka ungefär så lite bilder på han dyker nog upp ;)¨


Min prins i vännäs förra från i höstas♥

Chassen och Sara nu i våras.
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback