MIN SÖTA PONNY


Fotograf: Maja Partapuoli

Red ut mot Lyckan igår. Gick till en liten strand där han fick bada bena lite, haha han är så söt. Först vill han inte gå ner i vattnat, men han är inte svår övertalad. När han var nera stoppade han direkt mulen och "leka" eller hur man nu kan förklara. Hahaha såå söt ponny.
Plockade även upp han lite mer än vanligt. Alltså lite längre och lite högre form, men absolut inte länge. När han gick i den högsta formen var de bara kanske 5steg. Men han kändes mjuk och bjöd fram själv utan att vara tung! Dock hade jag hacket eftersom jag vill spar på hans tänder lite då jag inte "rider" hårda pass känns det onödigt. Men sist vi var på ATG och kollade tänderna ( i Februari tror jag) Var dom super fina och jag har inte hunnit rida så mycket dessutom har jag haft hacket minst en gång i veckan medan jag jobbade han!

Men iaf är han söt. När vi gick så drogs han till skogen och mot lyckan finns det typ inge skog men iaf när vi var mer än halvvägs så sket han. HAHAHAH han ville skita men hittade inte "stället" att göra de. HHAHAHA sötponnii.
Det är ganska härligt att han går ifrån stigen/vägen när han ska skita, då behöver jag inte hoppa av och sparka undan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback