Steget ♥



Foto: Mamma Partapuoli
Red en pytte stund i paddocken över bommar. Han måste träna upp knämusklerna. Travade över dom bara några få gånger. Sedan skrittade jag direk. I mitten av "passet" för vi runt anläggningen i skritt i ca 10min sedan fortsatte vi. Travade max 10min om man lägger ihop allt. Han tyckte det var super kul och det syns på bilden!
Skrittade sedan av runt anläggningen i ca 15min. Super nöjd över min lilla prins ♥

Kan lägga in en bildbomb men då vill jag att ni kan visa intresse annars blire en annan gång.
Begär inte flera kommentarer men ni får gärna skriva om det finns intresse för fler bilder så kan jag lägga in en bildbomb.
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback